Sayfalar

10 Ocak 2014 Cuma

New Year Eve/ Yılbaşı gecesi







Öncelikle hala 2013'te  gezindiğimin farkındayım. Ocağın 9' undayız. Ama son olarak 2013 yılbaşı gecesinin stilini de sizlerle paylaşmak istedim.Aslında kuzenimin nişanı için aldığım bu siyah payetli elbiseyi , kuzenimden gelen ''Herkes Siyah Giyecek''  protestosu üzerine
yılbaşı gecesinde giymeye karar verdim. Yılbaşı gecesinin abartısına uygun hafif sırt dekolteli bol pullu. Fakat birdenbire altına giymeyi düşündüğüm siyah ayakkabı ile hiçte istediğim gibi bir görüntü olmadığını fark edince kendimi dışarı attım.Yılbaşına saatler kala kendimi kırmızı rugan topuklu ayakkabıyı ararken buldum.Az da olsa sizler de yılbaşında kırmızılarla olmayı istemişsinizdir sanırım.Çok uygun fiyata kafamda hayal ettiğim ayakkabıyı bulabildim.Sonuç tam istediğim gibi yılbaşının simgesi olan kırmızının yanında siyah pullar ile yeni yıla girmiş oldum  :)  (Renk değişiklikleri için üzgünüm :( ilerleyen zamanlarda daha profesyonel çekimler eklemeye çalışacağım)





Siyah payetli elbise: Twist
Kırmızı ayakkabı: 37 Numara

2 yorum:

  1. ayakkabılarınıza bayıldım. 37 numarayı nerede bulabilirz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Caddebostan barlar sokağında bulabilirsiniz

    YanıtlaSil